Auticism

Aki nem ismer, az talan nem tudja, de szoval, vannak furcsa dolgaim

orvosilag definialva azt mondjak ra, hogy asberger szindroma –

ami kavzi egy lightos verzioja az autizmusnak

ami mint tudjuk, egy idegrendszeri betegseg

es vele jar, hogy nezehen avagy rosszul tudom ertelmezni

a kulvilagtol kapott visszajelzeseket.

/∆\

Anno volt egy baratom, akivel egeszen kozel kerultunk egymashoz,

marmint en mertekben

hazavittem meg minden, csaladi vacsi

buvold el apamat, jo elbovulte, jo akkor szeretsz, jo akkor enis

es igy tovabb

pedig igy oszonten szolva, engem tulsagosan nem buvolt el

Szoval ez a srac, hivjuk mondjuk Andrasnak, jartunk mar majd fel eve amikor ugy tortent, hogy o elmegy egy evre Mexikoba

mindezt persze ugy, hogy mellette kinosan repetativ modon nyomatta az enszeretleket

ha patetikus akarnek lenni azt ondanam, hogy az egyetlen faszim aki ugy mindennemu nyogvenzeles elharapas tetova es felelem nelkul gondolta ugy, hogy szeret az ugy gondolta ennek a legjobb bizonyitasi modja, hogy elmegy egy masik foldreszre

/∆ ∆\

Penteken eletem egyik legzsenialisabb randija tortent, felteve, hogy az e volt, magam sem tudom, ha igen akkor lehet jobban ki kellett volna csipni magam, de aki ismer eloben is az tudja, hogy igazabol, mindegy..

Szoval volt ez a srac, jo. volt vagy 30,

tastebudson* irt ram,

hogy szereti azt a szamot, meg milyen csini vagy mar, es akkor mar ugy voltam , hagyjal, de akkor inkabb stilusosan beirtme egy “in medias res?”-t

amire szimplan latinul valaszolt

es akkor jottem ra, hogy jo nem egyszeru, csak szereti tisztan,

szoval ezert mondtam, hogy jo, akkor vesszunk mar el egyutt

es komolyan mondom, olyanok voltunk,

mint a puzzle darabkak

ahogy szepen elkezded kirakni es  franc gondolna,

de tenyleg mind illik egymashoz

szoval ilyen volt,

just f*cking perfect

/∆∆∆\

Mire hazaertem toroltette magat tastebudsrol.

szoval, Andras, az arossz hirem, hogy lecsusztal a masodik helyre

*: tastebuds, avagy angol ld, azaz dam, ezuton is kosz, ugyan kozvetetten de te vagy a szexualis eletem egyik fo mozgatorugoja

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

